Regulamin

Regulamin hurtowni internetowej naleo.pl

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Hurtowni
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy przez Sprzedawcę
§ 8 Reklamacje
§ 9 Dane osobowe
§ 10 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Hurtownia – hurtownia internetowa naleo.pl prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem https://naleo.pl.
Kodeks cywilny - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Hurtowni (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Hurtowni swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Hurtowni, będący przedsiębiorcą, który dokonuje zakupów na cele związane bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą, dla którego zakup ten posiada charakter zawodowy.
Punkt Odbioru – punkt znajdujący się pod adresem Kopanina 54/56 60-105 Poznań.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sprzedawca – Ultimate Trade spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, ul. Kopanina 54 /56, 60-105 Poznań, KRS 0000554457, NIP 7831725519, REGON 361319839.
Towar – przedmiot umowy sprzedaży zawieranej pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym zawartej za pośrednictwem Hurtowni.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: Kopanina 54/56, 60-105 Poznań
  2. Adres e-mail: support@naleo.pl
  3. Telefon: +48 660 597 737
  4. Adres do zwrotu towaru: Kopanina 54/56 60-105 Poznań
  5. Adres do wysłania reklamowanego towaru: Kopanina 54/56 60-105 Poznań

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Warunkiem korzystania z funkcjonalności Hurtowni jest posiadanie:

○       urządzenia z dostępem do Internetu,
○       przeglądarki internetowej obsługującej JavaScript oraz pliki cookies.

  1. Dla złożenia zamówienia w Hurtowni, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne Konto i aktywny adres e-mail podany podczas rejestracji Konta.

§ 4 ZAKUPY W HURTOWNI

1. W ramach Hurtowni Sprzedawca umożliwia zawieranie umów sprzedaży oferowanych Towarów wyłącznie przedsiębiorcom prowadzącym działalność gospodarczą, dokonującym zakupów na cele związane bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą, dla których zakup ten posiada charakter zawodowy, posiadającym Konto. Jednocześnie sprzedaż w Hurtowni nie jest sprzedażą konsumencką w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, jest sprzedażą hurtową i nie jest świadczona dla:

1)  osób fizycznych dokonujących zakupów niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą i zawodową,

2)  osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego.

  1. Ceny Towarów zamieszczone na stronie internetowej Hurtowni są cenami netto (nie zawierają podatku od towarów i usług - VAT) oraz nie obejmują kosztów dostawy. Ceny brutto towarów można zobaczyć po dodaniu Towaru do koszyka.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Hurtowni: cena za Towar, podatek VAT oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy Towaru.
  3. Wybrany do kupienia Towar należy dodać do koszyka w Hurtowni.
  4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Hurtowni: sposób dostawy Towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego, a także złożenia przez niego oświadczenia, że dokonuje zakupu na cele związane bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą, a zakup ten posiada charakter zawodowy, a nadto akceptuje okoliczność, że sprzedaż w Hurtowni jest sprzedażą hurtową.
  6. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą i powoduje obowiązek zapłaty przez Kupującego oraz odbioru Towaru.
  7. Kupujący ma obowiązek sprawdzenia, korekty i potwierdzenia wszystkich wprowadzonych danych niezbędnych do dokonania zakupu. Zmiana danych nie jest możliwa po zakończeniu procesu składania zamówienia.
  8. Do dokonywania zakupów przez Kupującego niezbędne jest założenie Konta w Hurtowni.
  9. Sprzedawca nie jest stroną umowy pomiędzy Kupującym a nabywcami Kupującego, w szczególności:

1)     Sprzedawca nie jest stroną rozliczeń z tytułu umów pomiędzy Kupującym a nabywcami Kupującego,
2)     Sprzedawca nie uczestniczy w realizacji jakichkolwiek obowiązków lub uprawnień nabywców Kupującego, zwłaszcza gdy nabywcy Kupującego przysługuje status konsumenta.

§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:

1)     zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
2)     za pomocą karty płatniczej:
■       Visa
■       Visa Electron
■       MasterCard
■       MasterCard Electronic
3)     przelewem online
4)     BLIK
5)     za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;
6)     kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego Towaru.

  1. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, tj. w sposób wskazany w § 5 ust. 1 pkt 1-3, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
  2. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  3. Kupujący dokonując zakupów w Hurtowni akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Hurtowni.
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, tj. w sposób wskazany w § 5 ust. 1 pkt 1-3, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla Towaru o najdłuższym terminie realizacji.
  5. Dostawa realizowana jest do wszystkich państw członkowskich Unii Europejskiej.
  6. Towary zakupione w Hurtowni dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  7. Kupujący może odebrać Towar osobiście w Punkcie Odbioru w godzinach jego otwarcia.
  8. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ SPRZEDAWCĘ

Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odstąpienia od Umowy Sprzedaży:

1.      jeżeli realizacja Zamówienia okaże się niemożliwa (np. zamówiony Towar był uszkodzony lub wystąpiła rozbieżność pomiędzy stanem magazynowym);
2.      w przypadku wcześniejszej nieuzasadnionej odmowy odbioru Towaru przez Klienta;
3.      w przypadku wcześniejszego naruszenia przez Klienta któregokolwiek z postanowień Regulaminu,
4.      w przypadku nieuiszczenia przez Klienta płatności za zamówiony Towar w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od chwili zawarcia Umowy Sprzedaży - bez konieczności wyznaczania dodatkowego terminu na dokonanie wpłaty przez Klienta.

§ 8 REKLAMACJE

1.      Kupujący jest uprawniony do odstąpienia od umowy oraz zwrotu Towaru, bez podania przyczyny, w terminie 1 (słownie: jednego) dnia roboczego od dnia odebrania Towaru dostarczonego do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej.

2.      Warunkiem przyjęcia zwrotu Towaru jest:

1)     odesłanie przez Kupującego kompletnego Towaru, nieuszkodzonego i nienoszącego śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu,

2)     dołączenie formularz zwrotu,

3.      Koszty zwrotu Towaru ponosi Kupujący.
4.      Strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady Towarów, zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego.
5.      Sprzedawca nie udziela gwarancji na Towary.
6.      Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni.

§ 9 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Hurtowni jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Hurtowni Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Hurtowni, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    1. umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    2. ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
    3. prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Hurtowni.
  4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Hurtowni będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
    2. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
    3. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Hurtownię;
    4. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
  5. w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  6. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora,
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  7. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
  8. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 10 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane w Hurtowni zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.
  5. Sprzedawca może zmienić treść Regulaminu w każdym czasie. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej https://naleo.pl.
  6. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

Załącznik nr 1 do Regulaminu
 
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Kupujący może, ale nie musi skorzystać:
 
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Ultimate Trade sp. z o.o.
Kopanina 54/56, 60-105 Poznań adres e-mail: support@naleo.pl
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*):
 
..............................................................................................................................................................................
 
..............................................................................................................................................................................
 
..............................................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy/odbioru
 
..............................................................................................................................................................................
 
- Imię i nazwisko Kupującego(-ych):
 
..............................................................................................................................................................................
 
- Adres Kupującego(-ych):
 
..............................................................................................................................................................................
 
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Kupującego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
 
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.

Regulamin konta

w hurtowni internetowej naleo.pl
 
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia

§ 1 DEFINICJE

Hurtownia – hurtownia internetowa naleo.pl prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem https://naleo.pl,

Konto – uregulowana w Regulaminie nieodpłatna funkcja Hurtowni (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Hurtowni swoje indywidualne konto.
Kupujący - każdy podmiot kupujący w Hurtowni, będący przedsiębiorcą, który dokonuje zakupów na cele związane bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą, dla którego zakup ten posiada charakter zawodowy,
Regulamin - niniejszy regulamin Konta.
Sprzedawca – Ultimate Trade spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań, KRS 0000554457, NIP 7831725519, REGON 361319839.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: Kopanina 54/56, 60-105 Poznań
  2. Adres e-mail: support@naleo.pl
  3. Telefon: +48 660 597 737

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:

○       aktywne konto e-mail,
○       urządzenie z dostępem do Internetu,
○       przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies.

§ 4 KONTO

  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
  2. Do dokonywania zakupów przez Kupującego niezbędne jest założenie Konta w Hurtowni.
  3. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: składanie zamówień, przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Hurtowni, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
  4. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz.
  5. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
  6. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  7. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: support@naleo.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

§ 5 REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail support@naleo.pl.
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

§ 6 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Konta jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Hurtowni Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Sprzedawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
  4. Dane Kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym:

1)     Konto zostanie usunięte przez Kupującego lub Sprzedawcę na żądanie Kupującego
2)     ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z Kontem;
3)     zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy.
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

  1. Kupującemu przysługuje prawo żądania:

1)     dostępu do swoich danych osobowych,
2)     ich sprostowania,
3)     usunięcia,
4)     ograniczenia przetwarzania,
5)     przeniesienia danych do innego administratora,
6)     wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).

  1. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
  2. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 7 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
  3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu.
  4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:

1)     konieczność dostosowania Hurtowni do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Hurtowni,
2)     poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi,
3)     zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji Regulaminu.

  1. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie Regulaminu co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
  2. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy support@naleo.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
  3. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

Regulamin newslettera

hurtowni internetowej naleo.pl
 
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Newsletter
§ 3 Reklamacje
§ 4 Dane osobowe
§ 5 Postanowienia końcowe

§ 1 DEFINICJE

Hurtownia - hurtownia internetowa naleo.pl prowadzona przez Usługodawcę pod adresem https://naleo.pl

Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Hurtowni, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Hurtowni.

Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.

Usługodawca - Ultimate Trade spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań, KRS 0000554457, NIP 7831725519, REGON 361319839.

§ 2 Newsletter

  1. Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
  2. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
  3. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
  4. Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Hurtowni swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy – z zastrzeżeniem ust. 5.
  5. W celu właściwej realizacji usługi Newslettera, Usługobiorca jest obowiązany podać swój prawidłowy adres e-mail.
  6. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
  7. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 6 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: support@naleo.pl
  8. Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.

§ 3 Reklamacje

  1. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: support@naleo.pl

§ 4 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z zapisem na Newsletter jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Hurtowni Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest wysyłka Newslettera. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do świadczenia usługi Newslettera. Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć tej usługi.
  4. Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. Usługobiorca wypisze się z Newslettera;
    2. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Newsletterem;
    3. zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy

– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

  1. Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora,
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  2. W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
  3. W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 5 Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
  2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
  3. W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
  4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: support@naleo.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
  6. Umowa o świadczenie usługi Newslettera zawierana jest w języku polskim.
  7. W przypadku Usługobiorcy, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
pixel