Add products by adding codes
Terms and Conditions
Regulamin hurtowni internetowej naleo.pl
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Hurtowni
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy przez Sprzedawcę
§ 8 Reklamacje
§ 9 Dane osobowe
§ 10 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Hurtownia – hurtownia internetowa naleo.pl prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem https://naleo.pl.
Kodeks cywilny - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Hurtowni (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Hurtowni swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Hurtowni, będący przedsiębiorcą, który dokonuje zakupów na cele związane bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą, dla którego zakup ten posiada charakter zawodowy.
Punkt Odbioru – punkt znajdujący się pod adresem Kopanina 54/56 60-105 Poznań.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sprzedawca – Ultimate Trade spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, ul. Kopanina 54 /56, 60-105 Poznań, KRS 0000554457, NIP 7831725519, REGON 361319839.
Towar – przedmiot umowy sprzedaży zawieranej pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym zawartej za pośrednictwem Hurtowni.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: Kopanina 54/56, 60-105 Poznań
- Adres e-mail: support@naleo.pl
- Telefon: +48 660 597 737
- Adres do zwrotu towaru: Kopanina 54/56 60-105 Poznań
- Adres do wysłania reklamowanego towaru: Kopanina 54/56 60-105 Poznań
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Warunkiem korzystania z funkcjonalności Hurtowni jest posiadanie:
○ urządzenia z dostępem do Internetu,
○ przeglądarki internetowej obsługującej JavaScript oraz pliki cookies.
- Dla złożenia zamówienia w Hurtowni, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne Konto i aktywny adres e-mail podany podczas rejestracji Konta.
§ 4 ZAKUPY W HURTOWNI
1. W ramach Hurtowni Sprzedawca umożliwia zawieranie umów sprzedaży oferowanych Towarów wyłącznie przedsiębiorcom prowadzącym działalność gospodarczą, dokonującym zakupów na cele związane bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą, dla których zakup ten posiada charakter zawodowy, posiadającym Konto. Jednocześnie sprzedaż w Hurtowni nie jest sprzedażą konsumencką w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, jest sprzedażą hurtową i nie jest świadczona dla:
1) osób fizycznych dokonujących zakupów niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą i zawodową,
2) osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego.
- Ceny Towarów zamieszczone na stronie internetowej Hurtowni są cenami netto (nie zawierają podatku od towarów i usług - VAT) oraz nie obejmują kosztów dostawy. Ceny brutto towarów można zobaczyć po dodaniu Towaru do koszyka.
- Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Hurtowni: cena za Towar, podatek VAT oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy Towaru.
- Wybrany do kupienia Towar należy dodać do koszyka w Hurtowni.
- Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Hurtowni: sposób dostawy Towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego, a także złożenia przez niego oświadczenia, że dokonuje zakupu na cele związane bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą, a zakup ten posiada charakter zawodowy, a nadto akceptuje okoliczność, że sprzedaż w Hurtowni jest sprzedażą hurtową.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą i powoduje obowiązek zapłaty przez Kupującego oraz odbioru Towaru.
- Kupujący ma obowiązek sprawdzenia, korekty i potwierdzenia wszystkich wprowadzonych danych niezbędnych do dokonania zakupu. Zmiana danych nie jest możliwa po zakończeniu procesu składania zamówienia.
- Do dokonywania zakupów przez Kupującego niezbędne jest założenie Konta w Hurtowni.
- Sprzedawca nie jest stroną umowy pomiędzy Kupującym a nabywcami Kupującego, w szczególności:
1) Sprzedawca nie jest stroną rozliczeń z tytułu umów pomiędzy Kupującym a nabywcami Kupującego,
2) Sprzedawca nie uczestniczy w realizacji jakichkolwiek obowiązków lub uprawnień nabywców Kupującego, zwłaszcza gdy nabywcy Kupującego przysługuje status konsumenta.
§ 5 PŁATNOŚCI
- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
1) zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
2) za pomocą karty płatniczej:
■ Visa
■ Visa Electron
■ MasterCard
■ MasterCard Electronic
3) przelewem online
4) BLIK
5) za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;
6) kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego Towaru.
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, tj. w sposób wskazany w § 5 ust. 1 pkt 1-3, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
- Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
- Kupujący dokonując zakupów w Hurtowni akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
- Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Hurtowni.
- W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, tj. w sposób wskazany w § 5 ust. 1 pkt 1-3, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla Towaru o najdłuższym terminie realizacji.
- Dostawa realizowana jest do wszystkich państw członkowskich Unii Europejskiej.
- Towary zakupione w Hurtowni dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Kupujący może odebrać Towar osobiście w Punkcie Odbioru w godzinach jego otwarcia.
- W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ SPRZEDAWCĘ
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odstąpienia od Umowy Sprzedaży:
1. jeżeli realizacja Zamówienia okaże się niemożliwa (np. zamówiony Towar był uszkodzony lub wystąpiła rozbieżność pomiędzy stanem magazynowym);
2. w przypadku wcześniejszej nieuzasadnionej odmowy odbioru Towaru przez Klienta;
3. w przypadku wcześniejszego naruszenia przez Klienta któregokolwiek z postanowień Regulaminu,
4. w przypadku nieuiszczenia przez Klienta płatności za zamówiony Towar w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od chwili zawarcia Umowy Sprzedaży - bez konieczności wyznaczania dodatkowego terminu na dokonanie wpłaty przez Klienta.
§ 8 REKLAMACJE
1. Kupujący jest uprawniony do odstąpienia od umowy oraz zwrotu Towaru, bez podania przyczyny, w terminie 1 (słownie: jednego) dnia roboczego od dnia odebrania Towaru dostarczonego do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej.
2. Warunkiem przyjęcia zwrotu Towaru jest:
1) odesłanie przez Kupującego kompletnego Towaru, nieuszkodzonego i nienoszącego śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu,
2) dołączenie formularz zwrotu,
3. Koszty zwrotu Towaru ponosi Kupujący.
4. Strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady Towarów, zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego.
5. Sprzedawca nie udziela gwarancji na Towary.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni.
§ 9 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Hurtowni jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Hurtowni Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Hurtowni, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
- umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
- prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Hurtowni.
- Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Hurtowni będą przetwarzane do momentu, w którym:
- przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
- na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Hurtownię;
- zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
- w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
- Kupującemu przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
- W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
- W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 10 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Hurtowni zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
- Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.
- Sprzedawca może zmienić treść Regulaminu w każdym czasie. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej https://naleo.pl.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Kupujący może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Ultimate Trade sp. z o.o.
Kopanina 54/56, 60-105 Poznań adres e-mail: support@naleo.pl
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy/odbioru
..............................................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Kupującego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
- Adres Kupującego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Kupującego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.
Regulamin konta
w hurtowni internetowej naleo.pl
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia
§ 1 DEFINICJE
Hurtownia – hurtownia internetowa naleo.pl prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem https://naleo.pl,
Konto – uregulowana w Regulaminie nieodpłatna funkcja Hurtowni (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Hurtowni swoje indywidualne konto.
Kupujący - każdy podmiot kupujący w Hurtowni, będący przedsiębiorcą, który dokonuje zakupów na cele związane bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą, dla którego zakup ten posiada charakter zawodowy,
Regulamin - niniejszy regulamin Konta.
Sprzedawca – Ultimate Trade spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań, KRS 0000554457, NIP 7831725519, REGON 361319839.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: Kopanina 54/56, 60-105 Poznań
- Adres e-mail: support@naleo.pl
- Telefon: +48 660 597 737
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
○ aktywne konto e-mail,
○ urządzenie z dostępem do Internetu,
○ przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies.
§ 4 KONTO
- Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
- Do dokonywania zakupów przez Kupującego niezbędne jest założenie Konta w Hurtowni.
- Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: składanie zamówień, przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Hurtowni, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
- W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz.
- W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
- Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
- W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: support@naleo.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
§ 5 REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail support@naleo.pl.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
§ 6 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Konta jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Hurtowni Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Kupującego jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Sprzedawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
- Dane Kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym:
1) Konto zostanie usunięte przez Kupującego lub Sprzedawcę na żądanie Kupującego
2) ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z Kontem;
3) zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy.
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
- Kupującemu przysługuje prawo żądania:
1) dostępu do swoich danych osobowych,
2) ich sprostowania,
3) usunięcia,
4) ograniczenia przetwarzania,
5) przeniesienia danych do innego administratora,
6) wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
- W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
- W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 7 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu.
- Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
1) konieczność dostosowania Hurtowni do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Hurtowni,
2) poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi,
3) zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji Regulaminu.
- Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie Regulaminu co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
- W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy support@naleo.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
- W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Regulamin newslettera
hurtowni internetowej naleo.pl
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Newsletter
§ 3 Reklamacje
§ 4 Dane osobowe
§ 5 Postanowienia końcowe
§ 1 DEFINICJE
Hurtownia - hurtownia internetowa naleo.pl prowadzona przez Usługodawcę pod adresem https://naleo.pl
Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Hurtowni, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Hurtowni.
Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
Usługodawca - Ultimate Trade spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań, KRS 0000554457, NIP 7831725519, REGON 361319839.
§ 2 Newsletter
- Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
- Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
- Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
- Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Hurtowni swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy – z zastrzeżeniem ust. 5.
- W celu właściwej realizacji usługi Newslettera, Usługobiorca jest obowiązany podać swój prawidłowy adres e-mail.
- W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
- Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 6 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: support@naleo.pl
- Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.
§ 3 Reklamacje
- Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: support@naleo.pl
§ 4 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z zapisem na Newsletter jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Hurtowni Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest wysyłka Newslettera. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do świadczenia usługi Newslettera. Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć tej usługi.
- Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
- Usługobiorca wypisze się z Newslettera;
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Newsletterem;
- zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
- Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
- W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
- W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 5 Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
- Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
- W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
- W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: support@naleo.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
- Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa o świadczenie usługi Newslettera zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku Usługobiorcy, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.